duminică, 8 decembrie 2013

My life

Buna ziua!
E iarna!
Unii vad acest anotimp ca si ceva unic si miraculos de frumos,cu zapada si lucios,dar altii se gandesc la frig si foame,la lupta pentru supravietuire,ca nu se stie daca,pentru ei va mai fi,ziua de maine.
Cam asta e adevarul.
Insa,anul trecut am ajutat pe cine am putut,si anul acesta am sa incerc sa ajut si mai mult!
Cand este craciun simt un miros de brad in casa,miros de prajituri,de dulciuri si vin colindatorii!
Sunt sigur ca si voi aveti un sentiment de bucurie si pace interioara,dar,hey!Sa vorbim si de adrenalina putin!
De exemplu,eu si cu cativa prieteni extremisti,am facut un tren de pe o campie in super-panta!Am avut o viteza asa de mare,ca atunci cand am incercat sa luam curba,s-au rasturnat vagoanele!Vai ce ne-am mai ras!
Alta zi,am fost pe o coasta temuta de toti de la noi,si am coborat coasta cea lunga si in panta,cu nailon,cate doi!,Mi se scutura spatele,mai luam cate un musuroi in plan,ma mai rostogoleam,si am si sarit pe "trambuline",asa le zicem noi la platformele,de pe care coboram in viteza si luam avant!
Dar,din dorinta de extrem,am avut si amintiri neplacute pe baza adrenalinei!
Mergeam,de unul singur,cu viteza la vale,cu sania,si am dat peste un musuroi mare,si extreeem!
Am sarit 2 metri,dar la aterizare m-am simtit ca o clatita,as fi vrut eu sa sew intample ca si in animatii,dar miemi s-a oprit respiratia,si o saptamana am stat numai cocosat!
Hui,si  acum am emoti cand ma gandesc la acel lucru,dar stiu ca in fiecare an incerc sa-mi upgradez sania,pentru confort si viteza mai mare!Si siguranta,dar mai putintel. :)
Poate va intrebati de ce nu schiurile!
Ei,anul acesta vreau extremitati cu schiurile!
Mi-am intocmit un plan de cand eram mic si am stabilit ca prima data incep cu sania,si continui cu schiurile!
Bye,bye!
Astept amintirile voastre care v-au dat fiori reci pe spinare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu