duminică, 15 decembrie 2013

Pozitiv

Buna ziua tuturor!
Ce bine e sa fii fericit!
Astazi mi-a atras atentia,pe un post de televiziune,doi copii care se bucura pe teren cand joaca,dar le ingheata bucuria cand stiu ca se duc acasa,si nu au ce manca.E trist,dar ma bucur ca Dumnezeu ne vede si aduce bucuria in inimile noastre!Multi puneti intrebari din viata voastra pe diverse site-uri sau pe forum-uri,dar sa stiti,va poate ajuta un sfat,dar Dumnezeu si Sfanta Biserica este in stare sa ne rezolve problemele.De aceea va rog sa nu uitati ca aveti mereu un ajutor cu o bunatate nemarginita,la care poate apela orice crestin,si ii poate cere ceea ce isi doreste prin intermediul rugaciunilor.Nu uitati de acest ajutor.Imi place sa povestesc despre rugaciuni,despre Biserica,imi aduce o stare de bucurie sufleteasca.
Atunci cand ma rog,iert pe toata lumea,si sunt fericit.
Va dau un sfat,cand sunteti tristi incercati sa priviti doar partile bune ale faptelor voastre.Si cand sunteti nervosi si va vine sa injurati,opriti-va si ganditi-va ca nu isi au rostul aceste cuvinte.
As vrea sa vad cati dintre voi veti proceda,macar o data,asa cum v-am spus,si as vrea si sa-mi impartasiti situatiile in care ati ales numai partile bune.
Craciun fericit tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu