miercuri, 4 decembrie 2013

My life

Bine v-m regasit!
Din nou,fotbal!
Am sa numesc echipa in care joc "Speranta" si echipa adversa "Faulters".
Dupa nume va dati seama cam cum stau echipele,ca si o locomotiva pe aburi si una diesel.Ok,sa continuam!
Am inceput meciul,cu un portar mai mic de statura,care nu ajunge la vinclu,dar are speranta,si apara ok,tinand cont de faptul ca n-a mai stat in poarta.Eu si cu un prieten fundasi,iar in atac 3 colegi buni ca atacanti.
Echipa adversa avea si cativa jucatori bunisori,nu zic buni.
Si a inceput!
Fiind ca eram la ora lor,am inceput noi meciul.
Si cu o pasa si cu alta,primul gol,atacantul nostru l-a dat putin aproape de careu.
Tot,asa,si tot asa,vin si ei cu o deposedare,pe campul fundasilor.Ce a facut,ce n-a facut,ca ne-au marcat primul gol!
Hai ca ne-am enervat!
Atacantul nostru a dat din lovitura libera,de la mijlocul careului,un gol sub transversala!
Gooolll!
Si asa mai vii de-acasa!
Am continuat meciul,iar celalalt atacant a mai trimis,incredibil,printr-un sud de la mijlocul terenului,o bara-gooolll!
Meciul continua 3-1 pentru noi,si inca mai avem putere!
Dar se pare ca sunt si ei mai ambitiosi,cat de cat,si se apropie cu mingea de careul meu.Minge deposedata si trimisa in fata!
De acolo,ce credeti,atacantul nostru,si-a gasit un culoar,si a mai marcat un punct!
Deci 4-1.
Atacantul lor statea in partea mea,si mingea mi-a venit la piept,dar,imediat ce am prins mingea,buf,parca eram lovit de fulger!La pamant cu o durere de spate si o sperietura zdravana!
Zic eu:
-Da' ce ai ma,esti prost,ce intri asa?
-Corp-la-corp!
Ce corp la corp,nu vezi ca te-ai aruncat pe mine!
Ok,n-a fost fault,dar m-am enervat,atunci mi-am gasit un culoar,gata sa sutez,dar,din lipsa antrenamentului,nu am dat gol.
Data viitoare ma antrenez mai bine sa dau un gol,si chiar ma antrenez!
Meci terminat,4-1!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu