sâmbătă, 21 decembrie 2013

Va salut pe toti,si bun-venit celor noi!
Am sa postez si in celelalte categorii,dar mai am putin de editat.
Va sugerez sa participati doar la ce va place.Asta o spun din proprie experienta.
Aveam o placere mai veche,dar mi s-a schimbat total parerea despre ea cand am observat contextul nou!Ma refer la cei care nou-veniti in acel grup.Deci,au venit vreo 2-3 copii noi,si aia au inceput sa comenteze la toate vorbele altora,inclusiv ale mele.Cum nu eram obisnuit cu asemenea gesturi,am reactionat si am comentat si eu.Dar nu a iesit ceea ce doream eu.Ma gandesc ca pe lume sunt multi oameni foarte buni la suflet,dar sunt si oameni rai,redusi mintal in mare parte,si dementi.Ok,mai departe.Imi placea sa merg la repetitii,dar inainte sa cunosc acele persoane demente.Acum imi displace,dar sunt fericit ca am gasit altceva la care sunt bun si imi place.
Dupa ce am cunoscut acei oameni care comenteaza aiurea,eram deprimat,nemotivat,si ma lasam calcat in picioare.Dar gata,s-a sfarsit acea problema.
Va sugerez sa mergeti doar unde va place.Cautati-va motivatia si nu va uitati inapoi.
PS:-nu stiu ce sa fac,sa inchid acest blog sau sa-l pastrez?
Voi ce ziceti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu