miercuri, 11 decembrie 2013

Muzica si alte placeri

Salut tuturor!
Eu acum 1-2 ani,defapt si acum,imi placea wrestlingul la ne-bu-ni-e!Nu imi placea sa ma uit la TV,mai mult imi placea sa ma joc pe PS!
Eroul si personajul meu favorit care ma caracteriza era R.V.D!
Legenda!
Cu el puteam face miscarile pe care le simteam.Jucam cu un prieten la wrestling pana ne durea capul!
Era super tare!
Si acum ma mai joc,dar nu mai sunt asa de obsedat.
Cred ca fiecare dintre voi,de generatia mea ma refer,baieti,sau chiar fete,ati jucat un joc de care nu v-ati mai putut lasa.
Fiind ca am pomenit si de muzica,am sa va spun ca atunci cand aud tobe si chitara,dau volumul la maxim,dar nu pe melodii lente,pe melodii in care artistii acelor piese dau tot ce au ei mai bun!Atunci cand canta cineva vocal,normal ca trebuie sa cante la instrumente intr-un ritm potrivit,dar cand este doar instrumentala imi plac cel mai mult,fiind ca totul e intr-un ritm alert,nebunie frumoasa!
Unii dintre voi poate sunteti cu totul de alta parere,poate,si poate,poate,va ganditi ca e o prostie muzica rock.
Asa am crezut si eu cand am auzit niste oameni care urla la microfon,dar mi-au placut instrumentalele mereu.
Muzica face parte din viata unora,la fel cum face parte desenul,sau schiatul,sau ciclismul,aici noi decidem ce ne intregeste si ce ne face sa ne simtim impliniti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu