luni, 9 decembrie 2013

Calea spre a fii fotbalist

Buna tuturor!
Am vazut in multe videoclipuri oameni care fac scheme de freestile exceptionale,oameni romani,mandria noastra!
Dar uneori ma gandesc ca si apucii conteaza.
De exemplu,mi-am luat niste tenisi cu aspect frumos,dar nici nu puteam ridica mingea cu ei!
Intradevar,jucatorul afecteaza performantele sale,dar in procent de 90%,si restul de 10% este echipamentul sau.
Nu iti trebuie ultimele perechi de ghete ca sa poti juca bine,iti trebuie niste papuci cu care sa poti juca,sa poti sa sutezi,sa poti sa ridici mingea.
Totusi,imi plac ghetele noi!Uite aici o pereche frumoasa:
Pantofi Sport barbati Nike Revolution 2 MSL 554954-101
Am stabilit ca echipamentul decide 10% de performantele jucatorului,acum sa vedem de partea de 90%!
Repetitia e mama invataturii,am spus-o si o spun.
Cand repetam o schema de dribling,sau un sut la poarta,sau altceva,ne obisnuim cu acea miscare.Creierul nostru va asocia fiecare pas si schemele ne vor iesi mult mai bine!
In partea asta de 90% intra si psihicul.
Inainte sa jucam,trebuie sa aem mintea calma,nu tulbure de ganduri negative!Trebuie sa ne gandim la lucruri pozitive,sa avem speranta!
Poate intalniti,sau aveti la scoala,sau acasa,sau aveti prieteni care joaca mai bine de cat voi fotbal.Joaca mai bine datorita faptului ca au avut mingea de mici langa ei,sau au avut ambitie mare,sau s-au antrenat din greu.
Daca vrei sa joci mai bine,incepe cu jonglarile cu mingea,cu suturi,cu scheme usoare de dribling,incepe cu basic-ul.Nu te complica cu scheme complicate din prima.
Pe parcurs se mai adauga scheme cu un grad mai ridicat de pricepere.
Cand eram mic uram fotbalul fiind ca voiam sa fiu special,voiam sa nu am aceleasi pasiuni ca si ceilalti,dar acum am ambitie si pasiunea asta vreau sa fie lucrul la care ma pricep binisor.
Cum am spus,ambitie si repetitie!
Bye bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu