vineri, 15 noiembrie 2013

Reţetă de fotbal

Bonjour mes amis!
Azi va spun ca joc foarte prost la fotbal,dar incetul cu incetul,merge din ce in ce mai bine!
Cum sa va spun,cand joc fotbal cu oameni cunoscuti(ma refer la colegii de clasa),nu imi este greu sa dau o pasa,sa avansez intr-un dribling,nu!
Dar cand jucam cu o alta clasa mi-e frica de esec,si odata am scapat o pasa.
Cand jucam cu o echipa mai importanta,nu driblez,îi las pe cei mai "avansati" s-o faca.
Problema mea era ca nu eram motivat.
Dar de cand mai jucam intr-o dupa-amiaza cu o echipa formata din mai multi colegi,din alte clase,si chiar la liceu,incep sa prind curaj si sa avansez incet,dar sigur.
Atunci cand dai un gol esti foarte fericit!
Asa cum repetitia este mama invataturii,si aici,antrenamentul este tatal perfectiunii!
Am inceput sa fac exercitii de glezne si genunchi,dar am observat ca daca pot sa jonglez cu mingea,peste 10 jonglari,joc mai bine!
Daca nu toti care cititi de pe blog nu va pricepeti asa bine la fotbal,cum sunt eu,spuneti-mi si o rezolvam! 
Comment,subscribe si share pe facebook!
Au revoir!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu