vineri, 15 noiembrie 2013

Hey!
Am văzut ca nu aţi înţeles prea bine despre chestia aia cu care câştigi bani frumoşi cu o investiţie de 6 lei şi 6 timbre.
Deci, asculta:
 Primul lucru trebuie sa te gândeşti ca vei câştiga bani frumoşi cu o investiţie de doar 6 lei!
Hey,eu m-am bucurat de mama focului când am primit banii investiţi!
Dar ce bucurie am avut când vedeam ca banii tot vin şi vin,vin şi azi,au venit şi ieri,vor veni şi maine,planul este complet legal şi funcţionează!
 Prima data ia 6 coli de hârtie şi scrie pe fiecare "m-am adăugat în lista ta",apoi ia 6 bancnote de un leu şi împătură-le în coală.Apoi pune-le în 6 plicuri şi trimite-le la următoarele adrese:
 1) Baiasu Marian Danut-str aleea mioritei ,nr 2,bl n5,sc a,ap 19,cod 240226 ramnicu valcea,jud valcea.
2) Barbucenescu Alexandru Marian,str aleea gladiolelor ,nr 2,bl c 19,ap 14,sc a,cod 240086,ramnicu valcea,jud valcea,
3)Fudulu louren-str cronicar ion neculce nr 27 loc focsani,jud vrancea,cod 5300,
4) Cerneschi Mariana-Stefania-str.rahovei,nr.15 cod 820065 tulcea jud. tulcea
5) Hîrb Marian Str. Liviu Doru Bindea Nr. 320 Loc Salistea de sus Jud. Maramures
6)Iuga Bogdan-Daniel.Str.Eroilor,Nr8,Maramures,Salistea de sus,Cod postal:437295
Tu scrii "destinatar" pe plic şi următoarele detalii aşa cum sunt scrise mai sus.Fiecare adresă pe un plic, în care pui coala cu mesajul şi bancnota de un leu.
După ce ai trimis taie pe primul si pune pe locul doi persoana de pe locul 3,tot aşa şi locul 6 rămâne liber.Acolo îţi treci datele tale reale,pentru că dacă nu sunt reale n-au unde sa vină banii.
Apoi postează acest mesaj asa cum l-am scris eu aici pe multe,multe neusgroup-uri,site-uri pagini de facebook,etc.
Ai prins ideea!
Dacă vrei să ai bani cam cât o alocaţie în curs de o săptămână,postează pe minim 50 de site-uri.Baftă!
Intra pe site-ul acesta ca sa intelegi mai bine despre ce este vorba: http://invacanteledevara.blogspot.ro/
Pont:fa acest lucru cu prietenii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu