sâmbătă, 30 noiembrie 2013

My life

Buna tuturor!
Azi va spun ca am jucat clasa mea contra o alta clasa,la fotbal,normal!
Eu eram fundas,aveam 3 atacanti,si un portar slab pentru ca portarul nostru specializat din clasa a avut o problema si n-a putut juca.
Deci,am inceput.
Au discutat cei din echipa mea nu stiu ce,si au stabilit sa intru eu putin in poarta.
Daca data trecuta cand am stat in poarta eram norocel,acum,de data asta am primit un gol.Am schimbat iara portarii,si am redevenit fundas.
Am reusit sa tin piept,dar vine unul mare si se baga in mine.
S-a dus cu mingea in poarta!
Pana acum 2-0 pentru ei!:(
M-am enervat,si m-am gandit la ceva de genul fulger,cutremur,dar mi-a aparut in minte cuvantul soc!
Si soc am intrat la toti si era sa dau un gol nemaipomenit de la mijlocul terenului,insa a fost vinclu!Pacat,putea fi un gol frumos!
Si cu una,si cu doua,scorul ajunge la nemaipomenita valoare de 3-2 pentru noi!
Atacantii si-au facut treaba!
Am castigat,dar cu multe neajunsuri:atacantul de elita nu a avut ghetele sale de joc,portarul de elita nu a fost la meci,eram doar un singur fundas,eu fiind acela,am avut un portar slab.
Si uite ca daca m-am motivat putin,ce schimbare radicala s-a facut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu